Nej men jag är inte sjuk

Min förkylning verkar inte vilja försvinna, eller så är jag bara snuvig, för det kan jag väldigt lätt bli. I måndags tog jag TBE-sprutan, och blev lite öm i armen. Men jag gick på dansaerobicen/kärring gympan trots lite öm arm å snuvig näsa. Anja kom å hämtade mig å mamma, och det kändes som gamla goda tider. (Jag började med aerobicsen 2003.. 10 ÅR SEN..) Det var välbehövligt å väldigt roligt. Charlotta är en bra instruktör å det var en rolig koreografi. Jag körde lite försiktigt med armarna på uppvärmningen men sedan kände jag inte av de. Jag körde på, på koreografin jag blev helt slut. Sån härlig känsla, jag har inte tränat "ordentligt" sen Kagge, å JA det är ett tag sen.

Dagen efter hade jag en go träningsvärk, som jag också väntat på. Det blev en slapp dag. Jag promenerade till Lina dit Gustav också skulle komma. Vi var där hela dagen, käkade våfflor, spelade spel, satt framför brasan, åt lite mer å hade det fint.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0