Fixare

Jag har haft å göra även fast jag inte "gör" något. När jag kom hem efter Lund hade jag tre dagar innan jag for iväg igen. Förkylningstider blir det väl alltid kring juletider. Jag klarade mig tills efter nyår i alla fall. Å jag är så dålig på att vila, blir lite rastlös. Men jag är väldigt bra på att slappa och bara såsa runt och göra lite smågrejjer. Är det inte samma sak? Å sover jag på dagen, då kan jag inte sova på kvällen sen, det är bevisat. Men att bara ligga i sängen å stirra upp i taket, nej det är inte min grej. Efter helgen hade jag i alla fall två dagar att "vila" på och göra ingenting. Pappa hjälpte mig att skruva åt mina garderobslådor, som sakta tyngts ner. Då fick jag lägga in kläderna fint också, se hur länge det är så innan det blir röra igen. Jag ringde ett antal telefonsamtal; telia, banken, vårdcentral.. Gick en kort promenad å slängde skräp, lite luft måste man ha vare sig näsan redan snorar för fullt. Jag skruvade upp en hylla i rummet, ja.. Man kanske skulle satsat på snickare!?.. Haha. Ansökt om CSN-bidrag. Bokat tågbiljetter. Skypat. Gjort ingenting. Snutit näsan ett antal gånger å haft nässprayen nära till lags.

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0