Weekend i London

Tidigt i Lördags tog jag tåget till London. Jag har aldrig varit i London själv men jag hittade till Oxford street, vilket gjorde mig glad. Jag kunde inte låta bli att gå in på Primark och bli inte galen på mig mamma, men det blev en stor kasse. Sedan mötte jag upp Lina!
Vi gick till teatern å såg på musicalen Top Hat. En bra musical skulle jag säga, de sjöng otroligt bra å det var mycket stepp å dans (det gillar vi!) Vi promenerade sedan hem till Lina, ganska lång promenad till Battersea, men vi gick sakta och solen sken och det var spännande att se omgivningen. Väl hemma åt vi tacos, Mums! På söndagen tog vi oss till Kew Garden, som är en jättestor trädgård med extremt många växter. Det fanns många växthus och en avdelning var tex. Kaktusar. Vi såg också bananträd, kakaoplanta, kaffeplanta, osv. Kolla gärna in http://londonbatterseapark.blogg.se/ Linas blogg för hon har lagt upp lite bilder därifrån. (Mitt internet på datorn har slutat fungera, så jag har min iphone i alla fall. Men det tar sån tid och blir så pluttigt, men några bilder ville. På eftermiddagen gick vi till Hillsong på möte också. Jättemycket folk å maffigt.
 
- Malin
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0