Solen skiner genom mitt fönster

Vädret är väldigt skiftande, nu är det väl inne i en period med moln/regn, fast solen tittar minsann fram lite ändå.
Jag har haft sovmornar två dagar nu (har inte behövt skjutsa på morgonen) och hämtat de 15.30 eller 16.30. Inte alltför jobbigt. Det bästa på dagen är ju min fritid.
Igår tog jag en promenad (även fast jag är förkyld men jag behövde lite solljus) till Twyford å tog passfoto å gick till tågstationen och fixade ett tågkort (man får priset till entredjedel billigare när man har sånt) å självklart kostade de lite att fixa kortet. Men jag kommer antagligen åka till London å andra ställen så att de kommer löna sig i slutet.
Jag skypade med Mia, Aled å Anton! Å kurade ihop mig i min filt.
Idag har jag städat lite, hängt tvätt, RENgjort spisen som tog drygt T V Å timmar... Massa ingnott å stekt fett, det verkade som att det var längesedan någon gjorde det, eller tar de så lång tid? Det var de svarta gallren som tog tid men nu är det gjort i alla fall. När jag gör något vill jag göra det ordentligt! Annars kan de ju kvitta. Å har någon tips på god mat som är hyffsad enkel att göra är man mer än gärna välkommen med förslag! Igår blev det pannkakor.

- Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0