Min första gäst!

I helgen var Lina och hälsade på mig, Min första gäst! Väldigt trevligt å roligt! Jag har skrattat så jag fått träningsvärk i magen, vi har promenerat så jag blivit alldeles trött i benen och vi har haft på hög musik (när ingen annan var hemma) å dansat oss tokiga. Snacka om träning alltihopa, haha. Vi har också tittat på film å ätit chokla'.. Å skypat med Mia! 
 
I Lördags åkte vi på en dagsutflyckt till Reading. Tågturen var billig och det tog bara 6 minuter med tåget dit. De hade väldigt bra shopping, butiker som H&M, Primark, Next, Superdrug, ClasOhlsson, secondhandbutiker å massa andra små söta butiker. Vi strosade runt lite, å shoppade lite, trevlig dag helt enkelt! 
 
Eftersom jag fortfarande inte har en dator (har beställt en nu) så la Lina ut några bilder.
 http://londonbatterseapark.blogg.se/
 
- Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0