Syd-västra London

I söndags åkte jag in till London igen! Mina söndagar har nu blivit London - grymt. Jag skulle ta tunnelbanan som vanligt till ett nytt ställe å hade kollat på tunnelbanekartan dagen innan så ja visste hur jag skulle åka. De här linjerna är avstängda den här helgen, jaha, då var det bara att leta upp bussen å rätt nummer å plats. Jag hittade det. Två stationer innan jag ska av påpekar chaffören i mikrofonen att bussen inte går till High Street Kensington (som det verkade att många skulle till, å inte konstigt eftersom det stod på tabellen) så jag fick gå av den innan på Notting Hill Gate. Men det var ju kul att se det, å Lina kom å mötte mig på cykel å sen gick vi tillsammans så det löste sig fint ändå. 
 
Vi var inne i en otroligt stor å frässcch matbutik. Det fanns så mycket god mat å det är inte bra att gå i mataffär när man är hungrig (fast ja ä typ hungrig hela tiden). Vi hittade lite gott å gick vidare. Vi fikade våra inköpta varor å kollade på hundar i Kensington Park nära Hyde Park. Vi har också varit i Battersea Park nära där Lina bor,  och överhuvudtaget områden nära därkring. Å chelsea ligger runt där också. Å nära en annan park som hade ett antal regler i den parken. Sett massa flygplan å några få helikoptrar i luften, sett fina broar. (Batterseapark bridge, chelsea bridge, Albert Bridge.) Å vi avslutade dagen på Hillsong (å jag somnade inte, hurra)
 
- Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0