Traffic 🌉🌃✈🚗🚊🚎🌅

Jag har åkt till Gatwick som längst här i England, annars åker jag ju bara kring samhället. Jag har åkt i tre-fyra-OCH-tillochmed-fem filit!!! Galet!!! Det är så stora motorvägar här, och det var skönt att ha en GPS :) Jag är glad att ha min lilla röda bil, lagomt med en liten bil, drar lite bensin och lätt att parkera.

Jag gillar traffiken här i England. Här i samhället är det ju små vägar och små gator kring skolor, och dessutom parkerar bilar vid ena sidan så att bara en körsida åt taget kan köra. Men det är en väldigt samspelt och snäll traffik. Man vinkar ganska mycket när bilar väntar/släpper före en.

Jag fick dessutom en halv lön för veckan fast jag varit ledig! Jag räknade verkligen inte med pengar denna vecka. Så det blev perfekt för bensinpengar till Gatwick osv.

- Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0