Ice skating disco

Eftersom jag har gått upp tidigt både torsdags å fredags å var barnvakt igår så tog jag en riktigt lång sovmorgon idag. Men den varade till åtta då återigen något slags bil?alarm från i grannskapet dånade. (Det tjöt natten till torsdagen också fast då två tiden på natten)

Jag mötte upp Michi och vi for till Oxford. Vi strosade omkring lite och mötte senare upp Johanna. Vi gick runt ännu lite mer å satt på fik. På kvällen gick vi till ishallen i Oxford och åkte skridskor för det var ju ice skating disco! Det var roligt, och jag insåg hur längesen det var som jag åkte skridskor.

Jag blev sugen på att dansa, men det var svårt. Att dansa på is är inte min grej, att dansa på golv är min grej.

På promenaden hem från tågstationen till Charvil gick jag och Michi å pratade om MAT hela vägen. Haha.

- Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0