Effektiv!

Jag är bra på att ha slappa dagar. Men de två senaste dagarna har jag varit väldigt effektiv om jag får säga det själv!

Igår gick jag till tågstationen och åkte till Reading. Jag hade tänkt och funderat ut vad det var jag skulle ha på stan vilket gjorde det väldigt smidigt. Jag kom hem med ett antal kassar.

Idag städade jag hos Camilla&Mike två timmar. Jag damsög iprincip alla rum i detta hus och städade där det behövdes (tog tag i mitt rum som var behövligt). Jag tvättade och hängde tvätt. Jag gjorde mina styrkeövningar. Det var soligt väder med blå himmel och det känns som det mesta går så lätt då.

Ikväll kommer Mia & Annika hit!!! Jag ska snart och hämta de på Heathrow. Jag har sovmorgon imorn (så behöver bara hämta på eftermiddagen) (jag kommer alltså ha haft 4 sovmornar den här veckan, galet lyxigt har det varit) Helgen närmar sig!

- Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0