Post!

1. Efter 2 mellanlandningar med flyget 3 olika bussar och tunnelbana (Ca 14 timmar restid) kom vi fram till Kagge igen.
2. Vi var lediga igår som tur var, det blev att packa upp och tvätta. Jag och Joanna storstädade även vårt rum. Slapp på det.
3. Idag dansade vi Jazz, jätteroligt och svettigt.
4. Jag har också varit hur trött som helst, kan somna när var hur och överallt - inga problem. Somnade en liten powernap förut. Skönt men inte så lyckat för att kunna somna ikväll.
5. Vi ska nu börja med att koreografera och repa dans till melodifestivalen här på skolan som är snart. Hur roligt och spännande som helst.
 
 
Jag gillar att få post! Jag lade i lite guldkonfetti som var från Globen och skickade till en god vän och då fick jag tillbaks detta, HAHA, smällda ballonger från Royal Albert Hall.
 
- Malin
 

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Kul det där med att skicka olika saker till varandra. Bra idé! :)

2012-03-22 @ 21:06:32
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0