Student 2012

Grattis kära bror och välkommen till vuxenlivet och allt som hör till!
 
 
 
 
 
 
Göllplutten!
 
Mamma,Pappa,Mormor,Morfar,Per åkte hem och gjorde iordning här hemma så väntade jag och GurraC på att Oscar skulle åka flak och grejjer. Vi fördrev tiden med att promenera in till stan å köpa lite mat å kolla på studenter. För att sedan plocka upp vår kära student, sitta i bilkö (men det var inte så farligt ändå) och åka hem där gäster väntade. Trevligt!
 
För tre år sedan tog jag studenten, 09! Galet konstigt! Jag vet inte om man känner sig gammal eller ung. Då visste jag inte vad jag ville bli eller vill arbeta med i framtiden och det vet jag inte idag heller. Men jag har ändå hunnit med en massa roliga och bra saker på de här åren. Jag säger bara "no stress", det löser sig ;)
 
 
- Malin
Trackback
RSS 2.0