Lördagsmys

Idag var det meningen att jag och Rebecca skulle åka in till stan, men Rebecca kände sig fortfarande krasslig så jag fick därmed åka själv. Jag tog först en tur in till centrum och försökte fixa mina små ärenden och fortsatte sedan mot Sundbyberg för att utforska secondhandbutikerna. Eftersom jag åkte själv så blev det inte lika roligt, men det blev i alla fall Stockholms statsmission och Myrorna. Det inhandlades en tröja, en kjol och en CD-skiva. Det fanns jättemycket olika prylar, men också väldigt mycket som man kan klara sig utan. Det blev mycket buss och tunnelbane åkande, men det var det värt (jag fick ju åka den blåa linjen, åker nästan bara grön linje annars).

På kvällskvisten gick jag över till Lp-villan, där jag brukar hänga en hel del. Ikväll blev det inte paj till mat, nej vi stekte massa pannkakor och gjorde crepés, och fruktsallad till efterrätt. Självklart tittade vi på Melodifestivalen och jag behöver väl inte säga så mycket mer om det. Nu får jag ta och sova, för snart ska jag gå över till Lp igen och äta frukost. God Kväll och fortsatt trevlig helg!   


Sjövillan (till vänster) där jag bor och Lp-villan (till höger) där Rebecca bor

- Malin

Kommentarer
Postat av: Maria Hult

Kära dotter!

Vad roligt med en blogg. Tycker jag känner igen ränderna från en annan blogg. Kan ju inte låta bli att försäkra mej om att du kan stava till kjol. Särskilt gillar jag ditt konstanterande att det finns många saker man inte behöver.

kram mamma ;)

2012-02-19 @ 21:58:36
Postat av: Malin

Ja, det stämmer. De ränderna som linamiaochjag hade i Liverpoolbloggen, men jag och Rebecca gillar blått så nu blev det så. Dessutom är jag inte så bra på detta med design och fixa & trixa. Men självklart kan jag stava till K jol, skrev väl bara lite snabbt ;)

2012-02-19 @ 22:08:12
Postat av: anonym

kärleken är ett mirakel!

2012-02-20 @ 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0