Det här med garderob är inte riktigt min grej....

Tisdagkväll i Sjövillan.
Imorgon ska vi visa upp våra solon för skolan och jag är på Malins rum och försöker hjälpa henne att välja kläder.
Inte en helt lätt uppgift. Ändå skulle Malin faktiskt kunna ha det mest som hon har i sin garderob. När dansläraren sa "Inga starka färger" uteslöts iprincip 75% av min garderob. 
Men min underbara Malin har kommit med bidrag och klädförslag så något kommer jag ha på mig imorgon.

Efter att våra fantastiska musikelever bjudit på highlights från Gran Canaria gick jag, Mira & Julia hem och satte oss i vårsolen utanför vårt hus - underbart. Jag vill faktiskt hävda att våren är på intågande. Även om snön fortfarande lyser upp markerna, så känns det i luftet och hörs på fågelsången - snart är våren kommen. :)

- Rebecca



Kommentarer
Postat av: Ann

Starka färger....men det är ju Du!

2012-02-24 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0