Anna ä i London!

Anna å Annas mamma åkte till London för att hälsa på Annas syster. Jag och Lina fick också lite tid att umgås med Anna och det var så roligt! Vi åkte dubbeldäckare, strosade omkring och vi var inne på vintage-butiker å vi alla kom ut med någonting. Anna köpte hängselbyxor, Lina köpte en klänning å jag köpte en kjol. Jag vet inte riktigt allt vad vi gjorde men tiden gick väldigt snabbt. 

Idag var det väldigt många som frågade mig om vägen. Jag och Anna möttes upp och sedan mötte vi Lina vid Liverpoolstreet. Det var dessutom en franskvinna (?..) som började prata med mig med ungefär 90% franska å 10% engelska. Men jag förstod tillslut att hon ville låna min telefon å ringa sin vän så att vännen kunde ringa tillbaka till franskvinnan. Å det gick ju bra. Precis innan vi mötte Lina var det en som fråga mig å Anna om vägen. Och man kan inte säga så mycket mer än "I'm sorry..I don't know"

Jag och Lina gick på 18-mötet på Hillsong. Det var en lovsångsgudstjänst så det var många sånger, riktigt bra!

- Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0