Öckerö

Möte på Nimbus! 
Fantastiska dagar!
Vi for till Liseberg en dag med Antons bror Oscar å hans fru Carolina.
Liseberg, en dag fylld av köer, köa köa köa köa köa, är vi framme snart?!
AtmosFear - Europas högsta fritt fall, jag å Anton skippade denna och gick å åkte virvelvinden å så, Men Carolina å Oscar va modiga de.

Uppsvinget! Som jag aldrig hade åkt förut. Sjukt rolig å läskig! Jag fick med mig Carolina i den. Och jag ska väl erkänna att jag skrek väldigt mycket och smyg blundade lite ibland. Men det tycker jag man får lov till när vi var längst upp i luften och hade ett stup som utsikt. WOOOOOOOOOO

Lite trött men väldigt nöjd med dagen. Och eftersom jag blev blötast i flumeride å collorado fick jag låna Antons tröja.
Soliga dagar gillar jag!
Vi badade tillslut! Nog första och sista gången i Sverige för iår, men vi kom i. Å Anton gick i först, tro de eller ej.
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
 
- Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0