vem bestämmer i ditt liv?

Lat förmiddag i solen med god vän.

Tvingade verkligen mig själv ligga kvar i sängen imorse. Så skönt att vara ledig!
Även om jag har världens bästa skola. Igår filade jag och Malin på vår koreografi. Kommer bli riktigt bra.
Hängde lite vid bryggan. Det blåste, men vinden var ljummen!

Det har varit sökvecka för musik den här veckan. Underbart och inspirerande att träffa människor med vilja och ambition.

Sommaren närmar sig med stormsteg. Jag både vill och inte vill. Livet är underbart. Livet är i rörelse, det är spännande.
Frågan är vad man vill. Vad vill jag med mitt liv? Vad gör jag om 10 år? Det har jag ingen aning om. Det jag har är nu. Men, som mamma säger: Var intresserad av framtiden, du kommer tillbringa resten av ditt liv där.
Så i havet av röster och åsikter, försök lyssna på dig själv.
Men just nu vill jag Dansa Pausa Dansa Pausa

Livet blir, livet blir vad du gör det till
Du kan leva helt villt eller ta de chill
Hur du än lever ditt stå aldrig still
Låt inget hindra, hindra du måste hinna
Vinna de bästa, leva och försvinna
Livet är for kort för att låta tiden rinna

Dansa i klubben dansa på gatan

Dansa i staden
Dansa fran botten för att nå toppen
Dansa för själen sinnen och kroppen
Dansa på scenen och dansa i publiken
Dansa för rappen
Dansa till lyriken
Dansarens drottning blir ej besviken
Dansa till musiken
Dansa din dansa så fort du en chans


Dansa Pausa - Panetoz

- Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0