Vårväder

Jaha då var det söndag och sista dagen på lovet. Idag har det inte blivit många knop gjorda, men har i alla fall läst och skrivit på lite papper från Ica, och firat kusinerna Olle&Edvin. Det ska bli kul att komma tillbaka till landet, Kaggeholm, Ekerö, Brommaplan, Stockholm. Jag vill Dansa och träna, komma iform! Jag har ätit aldelles för mycket onyggigheter..

Snart går mitt tåg, och jag ska INTE sova, då blir det inte roligt när jag kommer fram och väl Ska sova. Nej jag får väl roa mig med att läsa lite koder som jag kommer slå in på kassan i sommar. Vad sägs som Gul Kiwi 3279, Päron 3015, Mango 3227, Äpple Golden Delici 4021, eller varför inte Äpple Pink Lady 4128... Jag har inte räknat ut logiken i hur siffrorna numrerar sig, men det verkar heller inte finnas någon.. ..eller så tar jag och lyssnar på musik istället =)

- Malin

Kommentarer
Postat av: mogen fallfrukt 1963

Nej, det verkar inte vara någon större nummerlogik, men i slutet av sommaren kommer du säkert att kunna rabbla alla nummer i sömnen. Gör nu allt du kan för att ha det riktigt härligt dina sista veckor på Kaggeholm!

2012-04-15 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0