Solen skiner och fåglarna kvittrar

Så var det helg igen!
Igår efter skolan dansade Rebecca och jag lite, vi koreograferade och tänkte lite. Sedan gick vi till bryggan och hängde, väldigt nice. Solen sken det var blå himmel och det blåste skönt. Och bättre sällskap kan man inte ha.
På kvällen lagade Rebecca, Marcus och jag taccos, mmmmmm. Och vi såg på film med Olivia och Amanda också. Roligt att så många var kvar en fredagskväll här i Sjövillan. Marcus hade även bakat en kladdkaka =)
Jag trodde jag inte skulle vakna så här tidigt idag, men det är underbart väder ute! Det vore som att det är några timmar fram men klockan är inte så mycket än. Det är Vår på riktigt! 

Här är lite bilder från förra helgen, då Rebecca, Marcus och jag hängde en del.


- Malin

Kommentarer
Postat av: Maria Hult

Inte visste jag att min favoritdotter bär glasögon!

Kram på dig!

2012-04-29 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0