hej träningsvärk

Det är redan torsdag, GAAAH! Veckan har startat bra, jätteroligt att träffa alla fina människor igen, och ha danslektioner!!! Det har varit skönt att bara ha vanliga klasser och köttat på, så träningsvärken är ju där den ska och lite till. Vi har också repat de koreografier vi redan har och börjat fundera och skapat nytt. Idag var dock första dagen jag kände av mina ben, det är väl typiskt, tidigare i veckan kunde jag springa och hoppa och njuta, idag kunde jag inte riktigt det, svårt när man vet att det antagligen är något som inte stämmer och gör ont men man vill ändå. Och nu är det 7 veckor kvar, vila känns som ett orimligt och tråkigt alternativ. Så i helgen kommer det inte bli många steg utan faktiskt vila.
Idag var det lite monligt ute men solen kom fram när vi slutade dagen. Rebecca, Amanda och jag satte oss ute på altanen och hade sol och värme mot oss. Slapp och fint sällskap, det gillar vi. Jag ska samla mig och ta tag i det där med att packa upp nu, resväskan ligger fortfarande på golvet. Jag har också lyssnat på en och samma låt ett antal gånger nu (börjar bli som Mia) Haha. Fick en skiva av Marcus och jag har fastnat på låt nummer fyra, men jag borde ju fortsätta och lyssna på resten.

Joanna "Klarar du dig nu'ra Mala?" 
Malin "Vaa?! :O Ska du gå?
Joanna "Ja, jag ska på styrelsemöte.."
Malin tänker "jaa.. hur ska jag klara mig utan dig Yoanna"

Tjingeling
 
- Malin
Trackback
RSS 2.0