Glad Påsk

 

10 dagar Påsklov! Frukost med klassen hos vår lärare imorse, myspys, Linda&Karin gjorde iordning väldigt god frukost. Tänk om man fick sån varje dag. Tåget rullar förbi Karlstad. Man känner sig hemma. Vackert. SJ var i tid, kan man tänka sig. Dessutom sov jag i princip hela vägen så restiden gick fort. Mamma hämtade mig, andades några andetag innan jag direkt for iväg på Massage. Höll även på att somna där. Såg helt yrvaken ut när jag lite senare hämtade pizzan. Pratat med mormor i telefon. Annars har jag inte hunnit med så mycket mer än att kolla upp lite små saker och bara landa här hemma. Pratat med en fin vän i telefon. Öppnat (2 roliga) brev, eller? Pension.. hm måste man börja fundera på det nu? Man ska väl inte behöva få mer åldersnoja än vad man redan har. Nej, men det har jag faktiskt inte, mer att tiden går så fort, men det är väl nästan samma sak egentligen? Deklaration...hm.. åh vad roligt.. tar det en annan dag. Imorgon ska jag träffa Sofia, så himla roligt!

Nu ska jag packa upp, duscha och sova. Glad Påsk, ät gott, vila och njut!




- Malin


Kommentarer
Postat av: Lina

Tiden går fort! Snart är du i Liverpool!!!!! Hos mig (tekniskt sett hos Mia, men jag kommer ju också vara där)!!! Måtte tiden gå fortare!!! Syns snart min vän <3

2012-04-05 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0