Dagen efter

Dagen efter den stora dagen

Gårdagen, Melodi12, var helt fantastiskt!
Jättekul att får göra något tillsmamans med de andra klasserna på skolan. Alla har varit superduktiga och stämmningen på skolan har varit helt magisk.
För min egen del är det något av det bästa jag gjort. Glädjen att få dansa nådde sitt klimax.
Härligt att schlagerdängan som jag nästan identifierar som "min", dance, dance, dance, vann.
Alla, och då menar jag verkligen alla, som varit med har varit helt underbara. Tack TV, musik, journalister, allmän, och inte minst mina härliga danstjejer.

- Rebecca


Rebeccas fina Robert vill också ge respons på gårdagen:
Det var en mycket väl utformad show med alla inslag som ska finnas med i en melodifestival! Och allt vävdes samman med det härliga båttemat "melodi" som fartyget hette. Det var verkligen fantastiska låtar som var med och fightades om att få vinna och därmed underhålla besättningen på fartyget :P Låtarna kunde lika gärna varit melodifestival- eller radiohits som rullar på rix fm typ! Dansarna var också på topp asså! med genomtänkt klädsel och tema blev det dansen som gav hela showen den extra fart och energi som gjorde att det blev så bra som det blev. - Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0